Izložba vina „ZLATNA VINA ALPE ADRIA 2014.“
Koprivničko-križevačka županija,
Zajednica udruga vinogradara, vinara i voćara Koprivničko-križevačke županije,
Turistička zajednica Koprivničko-križevačke županije
Pozivaju Vas na sudjelovanje na izložbi vina
„ZLATNA VINA ALPE ADRIA 2014.“
koja će se održati 7. lipnja 2014 godine
u prostorima Hotela Picok u Đurđevcu (Koprivničko-križevačka županija), Trg sv. Jurja 9
Manifestacija „Zlatna vina Alpe Adria 2014.“ održava se kao zajednički projekt sufinanciran od strane Saveza Alpe Jadran.
Manifestacija se održava u partnerstvu Koprivničko-križevačke županije, Zajednice udruga vinogradara, vinara i voćara Koprivničko-križevačke županije, Turističke zajednice Koprivničko-križevačke županije, Turističkog društva Ptuj (SLO), Folklorne grupe „Hajdenjaki“ Unterpullendorf (A), Udruge vinogradara Nagyatad (HU), Udruge vinogradara Csurgo (HU), Centra za kulturu Letenye (HU) i Udruge Vinske ceste Zala Zalaszentgrót (HU).
Cilj međunarodne izložbe vina „Zlatna vina Alpe Adria 2014.“ je promocija vina, vinara i vinorodnih područja u regijama članicama Saveza Alpe Jadran. Manifestacija će stoga okupiti vinare s najbolje ocijenjenim vinima (zlatna vina) na izložbama vina u regijama zemalja članica Saveza i šire.
Vina pristigla na izložbu bit će ocijenjena od strane međunarodne ocjenjivačke komisije, a na samoj izložbi najbolje ocijenjeno vino bit će proglašeno „Zlatnim vinom područja Alpe-Adria“.
Svrha događaja je i povezivanje proizvođača vina s ugostiteljima, hotelijerima i vlasnicima vinarija, stoga će na izložbu vina biti pozvani stručnjaci i subjekti i iz tog sektora.
PROGRAM IZLOŽBE
7. lipnja 2014. (subota)
13,30 – 16,30 Obilazak proizvođača vina na Đurđevačkoj vinskoj cesti
17,30 Otvaranje izložbe vina – dodjela diploma i priznanja te degustacija vina,
20,30 Večer zlatnih vina – prezentacija i kušanje zlatnih vina uz zabavni program
Tijekom održavanja manifestacije bit će organizirana prezentacija vinskih cesta Koprivničko-križevačke županije.
Vina u konkurenciji:
Na izložbi mogu sudjelovati proizvođači s kvalitetnim vinima sa geografskim podrijetlom ocijenjena kao „zlatna vina“ na izložbama.
Kategorija: mirna vina po sadržaju neprevrelog šećera – suha, polusuha, poluslatka i slatka.
Proizvođač je dužan, zajedno s uzorkom i popunjenom prijavnicom, priložiti i potvrdu o ocjenjivanju s izložbe na kojoj je vino dobilo zlatnu medalju.
U konkurenciju za ocjenjivanje ući će 50 uzoraka vina s najvišim ocjenama, od čega iz Hrvatske maksimalno 30.
Količina uzoraka:
ZA OCJENJIVANJE I DEGUSTACIJU POTREBNO JE PREDATI 6 BOCA VINA OD 0,75 LITARA, ZATVORENIH PLUTENIM ČEPOM.
UZORCI VINA SE DOSTAVLJAJU U PROPISANOJ AMBALAŽI I NAVEDENOJ KOLIČINI.
ZAJEDNO SA UZORCIMA VINA PREDAJU SE:
- ISPUNJENA I POTPISANA PRIJAVNICA,
- POTVRDA O OCJENJIVANJU S IZLOŽBE NA KOJOJ JE VINO DOBILO ZLATNU MEDALJU
Proizvođači čiji uzorci budu ocijenjeni najvišim ocjenama bit će naknadno zamoljeni da na samu manifestaciju ponesu još 5 butelja vina radi promocije tijekom „Večeri zlatnih vina“.
PRIJEM UZORAKA:
26. V. 2014. – 30. V. 2014. od 8,00 do 16,00 sati u Hotelu Picok u Đurđevcu (uzorke preuzimaju djelatnici hotela Mladen Balać i Željko Zadravec – tel. 048 672 200).
Proizvođači iz regija izvan Hrvatske uzorke vina mogu slati i poštom ili dostavom, uz uvjet da uzorci u hotel stignu do 30. V. u 16,00 sati, na adresu:
HOTEL PICOK, TRG SV. JURJA 9, 48000 ĐURĐEVAC, HRVATSKA – CROATIA
Informacije o smještaju i dolasku:
Sudionici izložbe mogu po popularnim cijenama noćiti u hotelu Picok (4*), a detaljnije informacije o samom hotelu dostupne su u ponudi koju šaljemo u privitku i na web stranicama http://www.hotel-picok.hr.
Dolazak u Đurđevac automobilom može se isplanirati putem web stranice: https://www.google.hr/maps/place/Đurđevac.
Veselimo se Vašem odazivu, a više informacija možete dobiti upitom u Upravni odjel za gospodarstvo, komunalne djelatnosti, poljoprivredu i međunarodnu suradnju Koprivničko-križevačke županije (e-mail: vladimir.sadek@kckzz.hr i natasa.krobot.hrastic@kckzz.hr ; broj telefona 048 658 – 120).
S poštovanjem,
Organizacijski odbor