Javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Koprivničko-križevačke županije u Koprivnici
Na temelju članka 6. stavak 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (“Narodne novine” broj 125/11.), članka 55. Statuta Koprivničko-križevačke županije (“Službeni glasnik Koprivničko-križevačke županije” broj 7/13. i 14/13.) i članka 2. stavak 1. Odluke o uvjetima i postupku davanja u zakup poslovnog prostora (“Službeni glasnik Koprivničko-križevačke županije” broj 9/12.) župan Koprivničko-križevačke županije raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnog prostora u vlasništvu
Koprivničko-križevačke županije u Koprivnici
- Predmet zakupa je poslovni prostor u vlasništvu Koprivničko-križevačke županije u Koprivnici, poslovni prostor SOBA 2 P=12,70m2 u zgradi Ulica hrvatske državnosti 7/I, dvorišni dio zgrade, kč.br. 1510/2, zk.podul.br. 10966/2 K.O. Koprivnica. Poslovni prostor je namijenjen za obavljanje knjigovodstvene, administrativne, pravne, političke djelatnosti te za rad udruga.
Poslovni prostor budući zakupnik obvezan je koristiti za registriranu djelatnost koja odgovara jednoj od navedenih u točki 1. ovog Natječaja. - Početna cijena zakupa poslovnog prostora je 40,00 kn/m2 (PDV je uključen).
Uz ponudu treba priložiti i iznos jamčevine u iznosu 500,00 kuna.
Naknada za troškove korištenja zajedničkih uređaja i usluga u zgradi u kojoj se poslovni prostor nalazi nije uračunata u zakupninu. - Poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme od tri godine.
- Javni natječaj se provodi prikupljanjem pisanih ponuda.
- Pravo sudjelovanja na javnom natječaju imaju fizičke i pravne osobe koje ispunjavaju po posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje registrirane djelatnosti odgovarajuće traženoj namjeni poslovnog prostora iz točke 1. ovoga Natječaja, pod uvjetom da uplate jamčevinu navedenu u točki 2. ovog Natječaja. Jamčevina se uplaćuje na žiro-račun Koprivničko-križevačke županije broj: IBAN HR2123860021800006000 kod Podravske banke d.d. Koprivnica, model broj 68 s pozivom na broj: 7390 – OIB ponuditelja. Jamčevine koje su položili ponuditelji čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku javnog natječaja, najkasnije u roku osam (8) dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika Natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu. Ako sudionik u Natječaju čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija ne sklopi ugovor o zakupu poslovnog prostora u roku od osam (8) dana od dana primitka obavijesti o rezultatima javnog natječaja, smatrat će se da je odustao od ponude te gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine.
- Ugovor o zakupu poslovnoga prostora ne može se sklopiti s fizičkom ili pravnom osobom koja ima dospjelu nepodmirenu obvezu prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.
- Ponuda na javni natječaj treba sadržavati: osnovne podatke o ponuditelju (ime i prezime odnosno naziv, OIB, mjesto i adresu prebivališta odnosno sjedište, kontakt telefon, te broj žiro računa radi povrata jamčevine), izvod iz registra o registriranoj djelatnosti ponuditelja koja će se obavljati u poslovnom prostoru i visinu ponuđene mjesečne zakupnine po jediničnoj mjeri od 1m2 i ukupnu zakupninu.
Uz ponudu se prilažu isprave odnosno dokazi o ispunjavanju uvjeta navedenih u javnom natječaju i to: a) preslika osobne iskaznice za fizičke osobe, preslika rješenja ili izvadak iz odgovarajućeg registra iz kojeg je vidljivo da je ponuditelj registriran za djelatnost koju namjerava obavljati u poslovnom prostoru, b) potvrdu porezne uprave da nema dospjelu nepodmirenu obvezu prema državnom proračunu ne stariju od 30 dana, c)za fizičke osobe – potvrdu Upravnog odjela za financije, proračun i javnu nabavu Koprivničko-križevačke županije da nema dospjelu nepodmirenu obvezu prema županijskom proračunu ne stariju od 30 dana, d) uplatnicu kao dokaz o uplaćenom iznosu jamčevine. - Punuda se predaje u zatvorenoj omotnici s naznakom “Ponuda za natječaj – zakup
poslovnog prostora – ne otvaraj”. Ponuda se predaje u pisarnici Koprivničko-križevačke
županije ili poštom preporučeno na adresu primatelja: Koprivničko-križevačka županija,
Ulica Antuna Nemčića 5, 48000 Koprivnica. - Rok za podnošenje ponuda je petnaest (15) dana od dana objave javnog natječaja u “Glasu
Podravine i Prigorja” i na web stranici Koprivničko-križevačke županije. - Otvaranje ponuda i postupak do donošenja Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja obaviti će Povjerenstvo za provedbu javnog natječaja za zakup poslovnih prostorija (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo). Otvaranje pristiglih ponuda biti će četvrti dan po isteku roka za dostavu ponuda. Obavijest o vremenu i mjestu otvaranja ponuda bit će objavljena na web stranicama Koprivničko-križevačke županije najkasnije dva dana prije dana otvaranja ponuda.
Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji, odnosno njihovi ovlašteni predstavnici uz predočenje valjane punomoći. - Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati.
- Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ona ponuda koja uz ispunjenje uvjeta iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine. Ponuđena visina mjesečne zakupnine po metru kvadratnom i ukupna zakupnina mora biti izražena u kunama.
- Koprivničko-križevačka županija zadržava pravo neprihvaćanja niti jedne od prispjelih ponuda.
- S ponuditeljem čija je ponuda izabrana kao najpovoljnija zaključit će se ugovor pod uvjetima i na način u skladu sa Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora i općim aktima Koprivničko-križevačke županije.
U slučaju da ponuditelj čija je ponuda najpovoljnija odustane od ponude ili ne zaključi ugovor o zakupu, gubi pravo na povrat jamčevine, a Župan može na prijedlog Povjerenstva, poslovni prostor dati u zakup drugom po redu najpovoljnijem ponuditelju za najviši iznos zakupnine ili raspisati novi natječaj. - Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostavit će se sudionicima javnog natječaja u roku
osam (8) dana po izboru najpovoljnije ponude.
Ponuditeljima koji ne uspiju u natječaju jamčevina se vraća u roku osam (8) dana nakon otvaranja ponuda.
Poslovni prostor biti će predan zakupniku nakon potpisivanja Ugovora o zakupu poslovnih
prostorija i uplate prve zakupnine, sukladno odredbama Ugovora.
Poslovni prostor može se pogledati u vrijeme od 11,00 sati do 14,00 sati od dana objave javnog
natječaja u novinama do zadnjeg dana roka za dostavu ponuda uz prethodnu najavu na broj
mobitela 098/170 4320 Patricka Kovača, a može se dobiti i na uvid skica tlocrta I. kata.
Informacije o javnom natječaju, moguće je dobiti u Upravnom odjelu za poslove Županijske skupštine, župana i opće poslove na telefonski broj 658 253 i Upravnom odjelu za financije, proračun i javnu nabavu na telefonski broj 658 245, svakim radnim danom od 07 do 15 sati.
KLASA: 372-01/15-01/6
URBROJ: 2137/1-01/07-15-2
Koprivnica, 28. siječnja 2015.
ŽUPAN
Darko Koren, ing. građ., v.r.