Javni poziv za aktivnost: A – 100031 Poljoprivredna i turistička događanja županijskog značaja

Sorry, this entry is only available in Croatian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Na temelju članka 55. Statuta Koprivničko–križevačke županije (“Službeni glasnik Koprivničko–križevačke županije” broj 7/13 i 14/13), članka 3. Proračuna Koprivničko-križevačke županije za 2014. godinu i projekcije za 2015. i 2016. godinu („Službeni glasnik Koprivničko-križevačke županije“ broj 17/13 i 3/14) i  članka 3. Odluke o izvršavanju Proračuna Koprivničko-križevačke županije za 2014. godinu („Službeni glasnik Koprivničko-križevačke županije“ broj 17/13), i Programa 1016: Ruralni razvoj-  izmjene i dopune, KLASA:400-06/14-01/16, URBROJ: 2137/1-03/16-14/10 od 25. ožujka 2014., Župan Koprivničko–križevačke županije raspisuje

JAVNI POZIV
za aktivnost: A – 100031
Poljoprivredna i turistička događanja županijskog značaja

 I.

         Pozivaju se zainteresirani da u skladu s Aktivnosti: A – 100031  poljoprivredna i turistička događanja županijskog značaja -na području Koprivničko – križevačke županije u 2014. godini, dostave svoje zahtjeve.

Za provođenje aktivnosti A – 100031 na kontu 381 u 2014. godini osigurana su sredstva u Proračunu Koprivničko – križevačke županije u iznosu od 130.000,00 kuna.

 II.

 Mjerila i kriteriji kojima moraju udovoljiti podnositelji zahtjeva za subvenciju

  1. Zainteresirane udruge, turističke zajednice, KUD-ovi i drugi organizatori turističkih i poljoprivrednih događanja, podnositelji zahtjeva za donaciju, moraju biti na području Koprivničko–križevačke županije;
  1. Donacije za troškove organizacije sajmova, događanja, izložbi i manifestacija u turizmu u 2014. godini za korisnike iz Javnog poziva;
  1. Donacija može iznositi do 20% ukupnih troškova,
  1. Donacija isplaćena od Turističke zajednice Koprivničko – križevačke županije za istu namjenu  utječe na ukupan iznos donacije.

 III.

 Potrebna dokumentacija koja se prilaže kod podnošenja zahtjeva za subvenciju

  1. Zahtjev;
  2. Kopija računa s specifikacijom troškova,
  3. Izvještaj o održanoj manifestaciji, odnosno promidžbeni materijal.

 IV.

 Načini i rokovi podnošenja zahtjeva

 Zahtjev se podnosi do 12. prosinca 2014. godine, odnosno do utroška sredstava uz priloženu svu potrebnu dokumentaciju, a sve informacije u sjedištu Koprivničko-križevačke županije, Nemčićeva 5, 48000 Koprivnica, www.arhiva.kckzz.hr – javni pozivi, a zahtjev za donacije poljoprivrednih i turističkih događanja dostavlja se na adresu:

  Koprivničko-križevačka županija
Upravni odjel za gospodarstvo, komunalne djelatnosti, poljoprivredu i međunarodnu suradnju

Nemčićeva 5.
48000 Koprivnica

s naznakom «A-100031»

Nepotpuni zahtjevi, kao i oni uz koje nije priložena sva dokumentacija iz točke III. ovog Javnog poziva neće se razmatrati.

 V.

 Zaključak o isplati donacije donosi Župan Koprivničko-križevačke županije na osnovu kojeg će Upravni odjel za financije, proračun i javnu nabavu Koprivničko-križevačke županije izvršiti isplatu podnositeljima zahtjeva za subvenciju.

 VI.

 Javni poziv biti će objavljen  na stranici Koprivničko-križevačke županije  (www.arhiva.kckzz.hr)  i u Glasu Podravine i Prigorja a sve informacije, mogu se dobiti u sjedištu Koprivničko–križevačke županije, Upravni odjel za gospodarstvo, komunalne djelatnosti, poljoprivredu i međunarodnu suradnju,  Nemčićeva 5, 48000 Koprivnica, telefon 658-135 i na e-mail:  zdenka.maric@kckzz.hr.

 ŽUPAN
KOPRIVNIČKO–KRIŽEVAČKE ŽUPANIJE

 KLASA:334-01/14-01/05
URBROJ:2137/1-03/18-14-1
Koprivnica, 9. travnja 2014. godine

 ŽUPAN:
Darko Koren, ing. građ. v. r.