Županija jedan od organizatora „Agro uzleta grada Koprivnice“

Sorry, this entry is only available in Croatian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

„Agro uzlet grada Koprivnice“ u organizaciji Koprivničko-križevačke županije, Grada Koprivnice i Poslovnog dnevnika održan je danas, 22. siječnja u Gradskoj vijećnici u Koprivnici, a otvorio ga je glavni urednik Poslovnog dnevnika Mislav Šimatović.

Mislav Šimatović pozdravio je sve prisutne i zahvalio se partnerima, Koprivničkoj-križevačkoj županiji i Gradu Koprivnici, bez čije podrške projekt ne bi bilo moguće realizirati. Pritom je Šimatović naglasio da je cilj projekta potaknuti poduzetnike na inovativno razmišljanje i poslovni pristup pri kreiranju vlastitih poslovnih modela, tako da postanu konkurentni na Hrvatskom tržištu, ali i na tržištu Europske unije.

Uime župana i Koprivničko-križevačke županije sve prisutne pozdravio je i zaželio uspješan rad zamjenik župana Darko Sobota naglasivši suradnju Županije i Grada kao primjer zajedništva u realizaciji kvalitetnih projekata. Pozvao je poljoprivrednike i poduzetnike na korištenje sredstava subvencija iz Županijskog proračuna, sa kojim će biti upoznati putem javnih poziva koji će biti objavljeni u veljači.

IMG_1347mU panel diskusiji sudjelovao je voditelj Odsjeka za poljoprivredu, ruralni razvoj, šumarstvo i lovstvo u Koprivničko-križevačkoj županiji Denis Maksić s temom „Agroklub – internetska prodaja i promidžba“. Riječ je o projektu u koji se Županija uključila 2014. godine, kojim je osigurana besplatna usluga upisa u bazu poljoprivrednih proizvođača s ciljem poboljšanja prodaje poljoprivrednih proizvoda. Ova besplatna usluga omogućena je sredstvima Županije za OPG i poljoprivredne proizvođače s područja Županije.

Stotinjak poljoprivrednih poduzetnika potom je slušalo predavanje „Zadružni proizvodi i brendiranje hrvatskog proizvoda“ ravnateljice Ilde Stanojević i savjetnice za odnose s javnošću Danijele Grizelj iz Hrvatskog centra za zadružno poduzetništvo. Sudionicima su prezentirale projekt „Hrvatski zadružni proizvod“ u sklopu kojeg će svi autohtoni i izvorni hrvatski zadružni proizvodi nositi licenciranu oznaku COOP čime će se brendirati u Hrvatskoj i svijetu.

IMG_1322mStručnjakinja za marketing u poljoprivredi s Agronomskog fakulteta u Zagrebu, Marija Cerjak, održala je predavanje „Poljoprivredni marketing“ u sklopu kojeg je posjetitelje upoznala s osnovama marketinga. Cerjak je na predavanju uz primjere iz poljoprivredne prakse obuhvatila cjeline poput definiranja marketinške strategije, analize okruženja, odabira ciljnog tržišta te elemenata marketinškog spleta (proizvoda, cijene, distribucije i promocija).

U svom drugom predavanju „Zaštita poljoprivrednih proizvoda“ Cerjak je upoznala okupljene s vrstama oznaka, posvetivši posebnu pozornost na zakonom definirane zemljopisne oznake kao što su oznaka izvornosti i oznaka zemljopisnog podrijetla. Na predavanju je prikazana i procedura zaštite zemljopisnim oznakama te prednosti i nedostaci takve zaštite.

Voditeljica Odsjeka za komunikacije i protokol:
Melita Ivančić, mag. pol.