Održan radni sastanak oko koordinacije provođenja nadzora inspektora Državnog inspektorata i Službe civilne zaštite
Danas je u Županijskoj upravi na inicijativu načelnika županijskog Stožera civilne zaštite Ratimira Ljubića održan radni sastanak oko koordinacije rada inspektora Državnog inspektorata i inspektora Službe civilne zaštite nadležnih za nadzor provođenja odluka Nacionalnog stožera, a vezano za epidemiološku situaciju bolesti COVID-19.
Obzirom na ovlasti državnih inspektora i inspektora civilne zaštite u nadzoru provođenja mjera i odluka Nacionalnog stožera te dosadašnje kvalitetne suradnje od početka epidemije COVID-19, razgovaralo se oko još intenzivnijeg nadzora trenutno važećih odluka s ciljem još veće učinkovitosti i otklanjanja eventualnih nepravilnosti.
Prošlog vikenda inspektori Službe civilne zaštite u suradnji s policijskim službenicima na području Županije nadzirali su prijavljena javna okupljanja te provođenje Odluke o nužnoj mjeri ograničavanja radnog vremena ugostiteljskih objekata iz kategorije “Barovi” koju je s obzirom na razvoj epidemiološke situacije i širenja bolesti COVID-19 donio Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske. Navedenom odlukom ograničeno je radno vrijeme noćnih klubova, noćnih barova, disco-barova i caffe barova do 24 sata. „U nadzoru koji je obuhvatio 21 ugostiteljski objekt te 7 javnih okupljanja utvrđena su 4 kršenja radnog vremena ugostiteljskih objekata“ izvijestio je voditelj Blažotić.
Stožer još jednom podsjeća organizatore javnih okupljanja da su dužni osigurati propisane epidemiološke uvjete te se pridržavati svih procedura i odluka Nacionalnog stožera civilne zaštite i preporuka Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo koje između ostalog nalažu da se skupovi iznad 100 sudionika prijavljuju, dok se za skupove veće od 1000 sudionika traži odobrenje Županijskog stožera civilne zaštite.
Stožer apelira na organizatore da striktno poštuju mjere te osiguraju sve potrebne uvjete koji su navedeni u Preporuci za sprječavanje zaraze COVID-19 tijekom održavanja profesionalnih umjetničkih izvedbi, kulturnih programa i manifestacija kako bi se izbjeglo širenje bolesti COVID-19.
Sastanku su nazočili zamjenica načelnika Stožera Melita Ivančić, voditelj Ispostave Državnog inspektorata Koprivnica dr.sc. Josip Haramija i voditelj Službe civilne zaštite Miroslav Blažotić.
Služba ureda župana