Četiri projekta naše županije na Državnoj smotri projekata iz građanskog odgoja i obrazovanja

Sorry, this entry is only available in Croatian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Agencija za odgoj i obrazovanje i Ministarstvo znanosti i obrazovanja ove su godine organizirali 21. po redu Državnu smotra projekata iz Građanskog odgoja i obrazovanja za učenike osnovnih i srednjih škola. Smotra je održana u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu 20. svibnja 2019. Na Smotri su se mogli vidjeti projekati iz Republike Hrvatske, njih oko 80.

Na Smotri su bila prikazana četiri projekata naše Županije.

  1. PETKO – spremnici za plastiku, OŠ „Đuro Ester“
  2. Lahor kroz život , OŠ Legrad
  3. Život ne možeš prepisati od drugog, OŠ Ferdinandovac
  4. Trbuhom za kruhom?, OŠ Virje

Učenici koji su predstavljali projekte bili su:

  1. Dora Gabaj (4.r.) – OŠ Legrad
  2. Vinko Baranašić (4.r.) – OŠ Legrad
  3. Melani Slaviček (4.r.) – OŠ Legrad
  4. Nika Šenji (5.r.) – OŠ Legrad
  5. Ema Bevanda (8. r.) – OŠ Ferdinandovac
  6. Nikola Kolar (8. r.) – OŠ Ferdinandovac
  7.  Patricija Topolčić (8. r.) – OŠ Ferdinandovac
  8. Marija Nika Turbelija (8. r.) – OŠ Ferdinandovac
  9. Lana Babec (8.r.) – OŠ Virje
  10. Iva Puškaš   (8.r.) – OŠ Virje
  11. Simona Vincek (8.r.) – OŠ Virje
  12. Antun Gregar-Hrženjak         (8.r.) – OŠ Virje
  13. Jan Jelak (4.r.) – OŠ „Đuro Ester“
  14. Magdalena Pehman (4.r.) – OŠ „Đuro Ester“
  15. Leon Strelec (4.r.) – OŠ „Đuro Ester“
  16. Mija Mišura (4.r.) – OŠ „Đuro Ester“

Mentori: Tamara Marcinjaš, OŠ Legrad, Brankica Šeničar, OŠ Ferdinandovac, Ivana Dautanec i Sonja Kalanj, OŠ Virje te Biserka Knez, OŠ „Đuro Ester“. Uz učenike i učiteljice Smotri su prisustvovale Jasna Kraljić Cmrk i Sanja Prelogović kao suci procjenitelji projektima na državnoj smotri.

Učenici i njihovi mentori, kroz svoje projekte, upoznavali su Ustav Republike Hrvatske, stjecali odgovarajuće znanje, razvijali vještine i stavove koji su im potrebni da se razviju u informirane, učinkovite i odgovorne građane koji će štititi i unapređivati razvoj ustavne demokracije u Republici Hrvatskoj, pa time i temeljna ljudska i građanska prava svake osobe u njoj. Učenici su u svom radu primjenjivali aktivne metode učenja i poučavanja: projektno učenje, suradničko učenje, učenje u paru, igranje uloga, simulacije, rješavanje problema, socijalno učenje korištenjem informacijskih i komunikacijskih tehnologija i drugo.

Sanja Prelogović