U okviru provedbe projekta Agrishort održana radionica „Jačanje poljoprivredno-prehrambenog sektora kroz kratke opskrbne lance“

Sorry, this entry is only available in Croatian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

U ponedjeljak, 11. prosinca u organizaciji PORA-e Razvojne agencije Podravine i Prigorja održana je radionica pod nazivom „Jačanje poljoprivredno-prehrambenog sektora kroz kratke opskrbne lance“, kojoj je prisustvovao i zamjenik župana Ratimir Ljubić.

Radionica je održana u okviru provedbe projekta AgriShort – „Uspostavljanje kratkih lanaca opskrbe i konkurentnog poljoprivrednog sektora u prekograničnom području kroz institucionalnu suradnju“, koji se financira u okviru Interreg V-A Programa suradnje Mađarska-Hrvatska 2014.-2020., a ukupne je vrijednosti 206.727,03 EUR-a. Vodeći partner je Regionalna razvojna agencija Međimurja REDEA, a projektni partneri su PORA, LAG Zala termal volgye iz Zalaegerszega i Razvojna agencija regije Balaton „LBDCA“ iz Siofoka.

Zamjenik Ljubić izrazio je zadovoljstvo provedbom projekta i kazao kako će donijeti mnoge koristi za sve dionike, a posebno za poljoprivredne proizvođače s područja Koprivničko-križevačke i Međimurske županije. Okupljenima se obratila i ravnateljica PORA-e Melits Birčić naglasivši kako je ova radionica jedna u nizu aktivnosti projekta kroz koji će se osnovati kratki opskrbni lanac.

U drugom dijelu radionice održana su dva predavanja. Prvo predavanje održao je prof.dr.sc. Damir Kovačić, i to na temu „Brendiranje i certificiranje poljoprivrednih proizvoda“, a predstavljene su teme važnost brendiranja poljoprivrednih proizvoda, poljoprivrednih proizvođača kao i budućih kratkih lanaca opskrbe, načini komuniciranja brenda s kupcima, utjecaj brenda na cijenu proizvoda i prodajne rezultate te oblici certifikata s posebnim osvrtom na oznake zaštite izvornosti, zaštite zemljopisnog podrijetla i zajamčenog tradicionalnog specijaliteta poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda.

Drugo predavanje, na temu „Digitalni marketing i internetska prodaja poljoprivrednih proizvoda“ održala je Marija Šmic, stručnjakinja iz područja digitalnih komunikacija, a kroz svoje izlaganje osvrnula se na važnost vizualnog identiteta proizvoda i proizvođača, mogućnosti unaprjeđenja dosadašnjeg oglašavanja poljoprivrednih proizvođača kroz društvene mreže, kao i mogućnosti internetske prodaje kroz uspostavljanje i održavanje web stranice.

Služba ureda župana