Učenici koprivničke obrtničke škole i đurđevačke gimnazije na prijamu u Županiji
U ponedjeljak, 3. ožujka Koprivničko-križevačka županija bila je domaćin učenicima Obrtničke škole iz Koprivnice i Gimnazije Dr. Ivana Kranjčeva iz Đurđevca. Tom su prilikom uz đurđevačke gimnazijalce došli i njihovi gosti iz Francuske, Portugala, Rumunjske i Turske – partneri u Comenius projektu W.A.T.E.R. (We All Treasure Elements and Resources) koji se provodi od 1. kolovoza 2012. do 31. srpnja 2014. godine.
Pozdravni govor održao je zamjenik župana Ivan Pal koji zahvalio svima na dolasku i istaknuo kako mu je iznimno drago da su naše škole uključene u projekte poput Comeniusa, Leonarda da Vincija i IPA-e nakon čega je prikazan film o Koprivničko-križevačkoj županiji.
U đurđevačkom Comenius timu nalazi se 17 učenika, 11 profesora i ravnateljica Nevenka, a dosad su u sklopu ovog projekta posjetili Rumunjsku, Portugal, Tursku i Francusku (još se planira posjet Grčkoj). Prošle školske godine ostvareno je 17 mobilnosti, oformljen je Comenius kutak, snimljena su 3 filma (o školi, slobodnim aktivnostima, kemijskim pokusima), izrađene su prezentacije (o gradu, regiji, državi, vodama), postavljena je Internet-stranica projekta, izdane su prve novine i turistička brošura, sakupljeni su umjetnički radovi, ostvarena je integracija učenja o vodi u nastavi (engleski jezik, kemija i biologija) i održani su kemijski pokusi s vodom. No, i ove godine učenici imaju puno posla jer planirane aktivnosti za ovu školsku godinu uključuju mobilnosti u Francuskoj, Hrvatskoj i Grčkoj, ispunjavanje upitnika i anketa, izdavanje novina i turističkih brošura, sakupljanje nastavničkih radnih materijala, istraživanje motiva i tradicija, učenje o svakodnevnoj uporabi vode i zaštiti, pokusi i mjerenja (brzina protoka), diseminacija.
Predstavljen je i projekt učenika Obrtničke škole Koprivnica „TehnoBahn znanja“ iz Programa za cjeloživotno učenje i mobilnost učenika Leonardo da Vinci, a vrijednost ovog projekta iznosi 13.989,00 eura. Osam učenika zanimanja elektrotehničar (5) i tehničar za računalstvo (3) dva su tjedna boravili u Schkeuditzu (mjestu pokraj Leipzgiga) gdje su odrađivali stručnu praksu. Faze provođenja projekta obuhvatile su tri faze, a to su pripremna faza (organizacijske, kulturološko-pedagoške, jezične i stručne), faza mobilnosti (praktična nastava u Njemačkoj od 9. do 22. veljače 2014.) i faza diseminacije (analiza postignuća i rezultata te predstavljanje javnosti). U Njemačkoj su učenici svakog dana imali praktičnu nastavu gdje su radili na projektu električnog „buggyja“ za kojeg su trebali izraditi LED prednja i stražnja svijetla, LED pokazivače smjera, ožičenje elektromotora, spojiti i programirati kontroler te spojiti elektromotor.
Odsjek za komunikacije i protokol